понеделник, 13 май 2013 г.

Идеи за хора с нестандартно мислене







PTC - Paid To Click
Гледай реклами и печели пари от това
Лесно и доходоносно




В настоящия постинг съм събрал няколко от сайтовете, които ми направиха най-силно впечатление. Подредил съм ги по степен на важност.


Този сайт направо ме шашна с високата си доходност - The Bux
По този показател изпревари дори личния ми фаворит - EasyHits4u
Но остава Номер 2, понеже при него трафикът не е чак толкова силен.




При останалите положението е горе-долу еднакво.
Предлагат всички екстри, характерни за PTC-сайтовете.
Само първия от тях - Goldenclix -  бих отличил с малко по-висока доходност.













Още интересни и гарантирано доходни предложения
можете да намерите тук

Успех на всички предприемчиви хора с нестандартно мислене!








Няма коментари:

Публикуване на коментар